SHINee’s reaction when asked if they watched porn

SHINee’s reaction when asked if they watched porn:
Key: -90 degrees bow- No! We don’t!
MinHo: yeah, we don’t *smirk*
Jonghyun: hahahaha. That’s a very private question.
Taemin: I’m too young.
Onew: Don’t ask that question
(Cr.weibo)

Biar gue translet nih hehe

Key -> Sepertinya Key emang ga suka liat yadongan, tapi entah dalam hati apa kaga tau juga -_-

Minho -> Dia bilang ga mau tapi kok pake seringai segala, hayoo malu malu tapi mau ih😛

Jonghyun -> Katanya kan private question, kan? berarti Jjong suka nonton video yadong! #plak

Taemin -> Taemin bilang dia masih terlalu kecil nonton yadongan iya deh nunggu 21 tahun baru boleh nonton, 2 tahun lagi Taem, hwaiting!

Onew -> Ini orang paling tua sendiri plis deh ya, kalo nonton video yadong ga mau pasti kalo nonton iklan KFC sama Mie Sedap Ayam langsung mata ijo -_- #plak

Ampun chingu ya translator lagi error gara-gara lapar #plak

4 thoughts on “SHINee’s reaction when asked if they watched porn

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s